کاربرد تخت نگهدارنده بیبی فیکس Babyfix در آزمایشگاه های تشخیص طبی

شرکت پژوهشگران تندرستی کادوس سه شنبه 20 مهر 1400 - 07:59
کاربرد تخت نگهدارنده بیبی فیکس Babyfix در آزمایشگاه های تشخیص طبی
بیبی فیکس Babyfix وسیله ای مناسب برای ثابت نگه داشتن شیرخواران در زمان نمونه گیری های خون در آزمایشگاه های تشخیص طبی است

ثابت نگهداشتن کودکان در زمان نمونه گیری های مختلف مانند خون و ... در آزمایشگاه های تشخیص طبی، همیشه چالش بزرگی است که باعث نگرانی والدین و فرد نمونه گیر می شود. 

برای خرید مستقیم تخت نگهدارنده از شرکت تولید کننده کلیک نمایید

بصورت سنتی برای فیکس کردن کودک در نمونه گیری های آزمایشگاهی از والدین کمک گرفته می شود بدین شکل که با نگهداری فرزند در بالین خود مراحل نمونه گیری صورت می گیرد. از آنجائیکه این اعمال برای بسیاری از والدین ناخوشایند و برای بعضی از آنها حتی غیرقابل تحمل، باعث می شود که گاها برای آنها مشکلات مانند شوک عصبی(غش) ایجاد گردد.

دیدن والدین مضطرب و گاها عصبی و معترض برای فرد نمونه گیر نیز می تواند اضطراب و حتی بر روی عملکرد واقعی او ناخواسته تاثیر منفی بگذارد. 

برای این منظور تیم علمی "شرکت پژوهشگران تندرستی کادوس" که واحد فناورِ مرکز رشد دانشگاه علوم پزشکی گیلان می باشند بر اساس مطالعات انجام داده و با استفاده از توصیه های علمی که از گروه کودکان دانشگاه علوم پزشکی ادیافت نمودند و مشاهده نمونه های موجود در کشورهای توسعه یافته، تختی را طراحی نموده اند که با ارگونومی بسیار خوب و استفاده از ماتریال بسیار خوب و با کیفیت یعنی ABS-50 می تواند مشکلات یاد شده در بالا را تا حد زیادی بر طرف نماید. 

برای خرید مستقیم تخت نگهدارنده از شرکت تولید کننده کلیک نمایید

این تخت مناسب شیرخواران 1800 گرمی تا 12 کیلوگرم می باشد که با 4 باند که برای آن طراحی شده دست ها و پاها را می توان فیکس نمود بطوریکه کودک حرکات بسیار کمی در زمان نمونه گیری انجام خواهد داد.

برای آشنایی بیشتر، نمونه این تخت در بسیاری از کشورهای توسعه یافته با عنوان Circumstratint مورد استفاده قرار می گیرد. البته بیبی فیکس Babyfix در موارد دیگر هم مورد استفاده قرار می گیرد که شامل:

  • ختنه کودکان
  • تعویض خون یا Blood Exchange
  • نمونه گیری ادرار به روش سوپراپوبیک
  • تذکر برای استفاده دقیق از این تخت و روش استقرار آن حتما مطلب و ویدئوی مربوطه را مشاهده نمایید.

برای خرید مستقیم تخت نگهدارنده از شرکت تولید کننده کلیک نمایید

 

بازخوردها
    ارسال نظر
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد