روش صحیح استفاده از تخت بیبی فیکس Babyfix

شرکت پژوهشگران تندرستی کادوس یکشنبه 25 مهر 1400 - 20:23
روش صحیح استفاده از تخت بیبی فیکس Babyfix
قبل از استفاده از تخت نگهدارنده بیبی فیکس Babyfix لطفا این مطلب را حتما مطالعه کنید

تخت نگهدرانده کودک بیبی فیکس که برای ختنه، نمونه گیری خون، سی تی اسکن، تعویض خون و نمونه گیری سوپراپوبیک طراحی شده است از نوعی پلاستیک مدیکال گراید با کیفیت بسیار خوب بنام ABS-50 ساخته شده است. این تخت سطحی کاملا صاف و صیقلی دارد بطوریکه هیچگونه خراش به پوست ایجاد نمی کند و بدلیل ارگونومی بسیار خوب آن، از تروماهای(آسیب های) مفصلی هم جلوگیری می کند. با این روش در زمان پروسیجرهایی مانند ختنه و تعویض خون نوزاد و ... نیازی به همراه(دستیار پزشک یا والدین) برای نگهداری کودک نیست. 

برای خرید مستقیم تخت نگهدارنده از شرکت تولید کننده کلیک نمایید

شاید افرادی که به حیطه پزشکی آشنایی ندارند دیدن یا شنیدن، ثابت نگهداشتن و یا بستن کودک به تخت برای شان ناخوشایند بنظر آید. اما این تخت که با روش مهندسی معکوس توسط شرکت پژوهشگران تندرستی کادوس ساخته شده است از نمونه آمریکایی که دارای تاییدیه FDA است الگوبرداری کرده که در کیفیت و انتخاب ماده اصلی تشکیل دهنده تخت یعنی ABS-50 با نمونه اصلی هیچگونه تفاوتی ندارد. این وسیله سالها در کشور امریکا و بسیاری از کشورهای توسعه یافته با همین منظور مورد استفاده قرار می گیرد. شرکت پژوهشگران تندرستی کادوس توانست با مشورت با گروهی از اعضاء هیئت علمی گروه کودکان دانشگاه علوم پزشکی جای خالی این محصول را بدرستی پُر نماید.

چگونه از تخت نگهدارنده کودک بیبی فیکس Babyfix بدرستی استفاده کنیم؟

در درون جعبه اصلی تخت نگهدارنده بیبی فیکس کیسه ای پلاستیکی وجود دارد که باند یا نوار یا تسمه های پارچه در آن قرار دارد. این تسمه ها در دو سایز و در مجموع 4 تا هستند. تسمه ای کوچک برای دست و تسمه های بزرگتر برای برای پاهای کودک اختصاص داده شده است.

fبر روی هر تسمه چسب ولکرو یا همان چسب‌های ساده‌ای که در کفش‌ها، کاپشن و حتی پوشک بچه، برای راحتی باز و بسته شدن مورد استفاده قرار دارد. نحوه استقرار این تسمه ها به گونه ای است که در دو شیار هر اندام تخت بیبی فیکس قرار می گیرد و قسمت نوک تیز چسپ یا باصلاح نری (فلش آبی)در قسمت خارجی قرار می گیرد و قسمت پنبه ای در داخل(دقت نمایید در شیار اندام قسمت سوزنی در سطح بیرونی قرار گیرد) مانند شکل زیر:

این تسمه ها مانند شکل زیر در ناحیه مچ دست و در پاها در انتهای استخوان ران و باصطلاح دقیقا بالاتر از مفصل زانو وصل می شوند. گاها بچه هایی که سایز درشت دارند مانند همین تصویر می تواند از پارچه زیر سر استفاده شود و حتی سر کمی بیرون تر از تخت قرار می گیرد.

دقت نمایید این تخت برای کودکان تا حدود 12 کیلوگرم هم قابل استفاده است.

برای خرید مستقیم تخت نگهدارنده از شرکت تولید کننده کلیک نمایید

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد